Prejsť na obsah
Verejnosť

Skupina MOL tento rok opäť vyhlásila medzinárodnú súťaž pre študentov univerzít a vysokých škôl. Súťaž sa začína 19. marca 2014 a súťažiaci sa môžu registrovať do 7. apríla na www.freshhh.net.

Súťaž pozostáva z troch kôl, v ktorých študenti cez internet súťažia vo virtuálnom prostredí a riešia priemyselné a strategické otázky. Najlepších 40 tímov z prvého kola má možnosť kvalifikovať sa do kola nazvaného Simulácia stratégie, v ktorom budú na základe analýzy trhu rozhodovať o činnosti čerpacej stanice. Tretie, finálové kolo sa uskutoční v Budapešti, kde bude najlepších 5 tímov súperiť o hlavnú cenu. Najlepšie tri tímy vyhrajú spolu 20 000 eur (9000 eur pre víťazný tím, 7000 eur pre druhý a 4000 eur pre tretí) a šancu vstúpiť do absolventského programu Skupiny MOL. Výkon tímov bude posudzovať odborná porota pozostávajúca z riadiacich pracovníkov Skupiny MOL. Tento rok sa Freshhh zameria na rafinériu, logistiku a oblasť stratégie.


Skupina MOL organizuje medzinárodnú súťaž Freshhh od roku 2007. Za uplynulých sedem rokov sa súťaže zúčastnilo 10 000 študentov v 3500 tímoch z 250 univerzít a vysokých škôl v 70 krajinách sveta. Mnohí z nich sú teraz úspešnými zamestnancami Skupiny MOL.