- Ako si zmením heslo?
Poštový server stuba.sk využíva centrálnu autentifikáciu a správu užívateľov. To znamená, že na vstup do poštovej schránky musíte použiť heslo, ktoré používate na vstup do Informačného systému AIS. Heslo je možné zmeniť len v AIS! "Nastavenie informačného systému / Zmena hesla".
- Ako mám postupovať v prípade ak zabudnem heslo?
Kontaktujte príslušného systémového integrátora. Pridelí Vám nové heslo.
- Ako si presmerujem poštu na inú e-mailovú adresu?
Po prihlásení na webmail, v menu "Filtre:" označte "Presmerovať všetky správy na:" a do políčka nižšie napíšte e-mailovú adresu, na ktorú bude pošta presmerovaná. "Ponechať kópiu" označte v tom prípade ak chcete uchovať kópiu presmerovanej pošty. Ak však veľkosť schránky presiahne povolenú kvótu, prestane fungovať aj preposielanie správ!!!
- Čo treba spraviť aby bolo možné namiesto WEB rozhrania používať napr. Mozilla Thunderbird, MS Outlook a pod?
V poštovom klientovi treba v nastavení konta zmeniť: "Server pre prichádzajúcu poštu" na pop3/imap.stuba.sk a "Server pre odchádzajúcu poštu" na mail.stuba.sk. Samozrejme musí byť správne zadané aj "Názov konta" a "E-Mail Adresa" používateľa.
- Ako si môžem podľa potreby meniť jazykovú variantu web rozhrania.
Jazyk rozhrania si môžete zmeniť po prihlásení kliknutím na menu "Nastavenia". V položke "Jazyk:" vyberte požadovanú jazykovú variantu rozhrania.
Kontakt na administrátora.