Prejsť na obsah
Verejnosť

Pripravili sme 7 videí na podporu značky STU a jej fakúlt s hlavným posolstvom "STU - vidíme sa v budúcnosti." Povedali sme si pritom, prečo by solídna univerzita 21. storočia nemohla stredoškolákov osloviť aj humorom? A tak spúšťame kampaň s názvom "Svet zachránia inžinieri." 

Tešíme sa na vaše reakcie - a samozrejme, najmä na nových talentovaných uchádzačov! 

                                       

Kampaň v čase karantény?

Každodenný život sa v dôsledku prísnych opatrení proti šíreniu koronavírusu zastavil, no aj v týchto chvíľach treba myslieť na budúcnosť. Bez hrôzy, s dôverou a presvedčením, že bude lepšie a život sa opäť vráti do svojich koľají.

Keď sme pred pár týždňami prišli s nápadom kampane všetko vyzeralo ako obyčajne, rozhodli sme sa pre koncept v žánri "humor". Výsledok sa dostavil - ibaže presne v momente, keď nás všetkých takpovediac “smiech prechádza”.

Termín pre prihlášky sa však neposúva, nových študentov potrebujeme a chceme im dať vedieť, že o nich stojíme. Prihlášky máme online a tak sa dajú posielať aj v karanténe z domu. Povedali sme si preto, že sa budeme držat plánu a kampaň spustíme. Naše hlavné posolstvo znie “vidíme sa v budúcnosti” - a to je aj v tejto ťažkej situácii to správne slovo "do bitky".

Zvládneme to. A teda: "...vidíme sa v budúcnosti!" 

Slovenská technická univerzita 

Stavebná fakulta STU

Fakulta elektrotechniky a informatiky STU

Fakulta chemickej a potravinárskej technológie STU

Fakulta architektúry STU

Materiálovotechnologická fakulta STU v Trnave

Strojnícka fakulta STU

BONUS: Talentovaným stredoškolákom držíme u nás miesto!

Pozrite si jeden deň v živote stredoškoláka Mariána Hlavačku na STU: 

---

Kampaň: Svet zachránia inžinieri

Mission: Krátky formát videí v žánri "humor" naznačuje, že sú určené na zábavu a zdieľanie na sociálnych sieťach. Chceme posilniť značku STU sviežou online kampaňou, ktorá má nadhľad a "nebojuje sama so sebou".

Zadávateľ: Slovenská technická univerzita v Bratislave

Nasadenie: 16. marec - 25. marec 2020

Autori:

Koncept: Fedor Blaščák (STU) a Peter Hajdin (Komplot Advertising) 

Kreatíva: Peter Hajdin, Samo Trnka, Fedor Blaščák 

Voiceover: Samo Trnka, Kristína Kanátová

Zvuk: Erik Horák (Lososound)

Postprodukcia: Komplot Advertising

Online Ad management: Filip Konrad

-

Páčí/nepáči sa vám táto kampaň?

Napíšte nám na: fedor.blascak@stuba.sk